söndag 4 oktober 2009

Veckans roliga

I fredags när Storebror och kompisen Nicki gick hem tillsammans från skolan (båda två är ju ganska söta med halvlångt hår), så mötte de en gammal tand som utbrast "Oh vilka söta flickor! Är ni tvillingar!"

Nu är det söndag kväll, Storebror och Storasyster har varit på simning. Min man och Lillebrorväntade under tiden i simhallen, Lillebror kommenterare allt de stora gjorde och sa "när jag blir stor ska jag också simma, när jag blir stor ska jag också hoppa, när jag blir stor ska jag också ha simglasögon...."...det är inte lätt att vara minst i familjen...
När de andra var vid simhallen var jag hemma och hade pianolektion med en privatelev.
Nu har vi just ätit nybakat bröd och äppelpaj (fick massa äpplen igår av en granntjej). Nu spelar alla 3 barnen spel ute i vardagsrummet, så kul när de alla tre kan göra något tillsammans!
Nu är det snart läggdax, imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar och nya möjligheter!!!!

Inga kommentarer: