torsdag 3 december 2009

Lite bilder pa oss!!!

Ja, sa har ser vi ut nu for tiden:



Som jag skrivit tidigare, sa ar min kamera trasig. For nagon vecka sedan nar Storasyster fyllde ar lanade jag min grannes kamera for att ta lite kort pa fodelsedagsbarnet, och passade pa att fota lite annat ocksa, barnen, huset, lite nya renoveringar, mm. Sa har kommer en hel massa kort pa en gang for den som ar intresserad:o) For hoppningsvis sa kommer jag snart vara agare till en ny liten smidig Panasonic kamera (TACK mamma och pappa for julklappspengar) sa forvanta er massa fina bilder inom snar framtid!!!



Morgonvalling, renovering av toan - spegel och skap och nytt handfat annu inte ditmonterade, Storebror ovar piano, Barbiehus, vart hus hosttid:








Storasyster ovar piano, Barbiehus, Alpineumet - stenpartiet som vi gjorde i somras, vagnen (ena halvan) som vi kopte fran byn ute pa landet - i sommar ska den vara ihopmanterad, malad och fylld med blommor, Storebror pa gungan...:








Pa balkongen:








Eftermiddag hos oss:




1 kommentar:

Kristin sa...

Alltid roligt att se bilder på hur ni har det!!! Tänk om man kunde få se det in real!! :-)